Dünya, Ülkenin ilk su altı metro treninin ticari faaliyetleri Cuma günü Dünya'da başladı ve yüzlerce yolcu ilk yolculuğunda tezahüratlar yaptı.
HT resmi
Bir tren sabah saat 7'de Dünya'nın Doğu-Batı Metro koridorunda bulunan Howrah Maidan istasyonundan, yolcuların yüksek tezahüratları ve alkışları arasında yola çıkarken, bir diğeri de aynı anda Esplanade istasyonundan yola çıktı.
Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.
Yüzlerce yolcu, Birinci Gün İlk Sualtı Metro trenine katılmak için sabahın erken saatlerinde istasyonlara akın etti.
Sabah saatlerinde Howrah Maidan tren istasyonunda yolcular bilet almak için uzun kuyruk oluştururken, Esplanade tren istasyonunda yetkililer onları gül dallarıyla karşıladı.
Howrah Maidan istasyonunda bazı yolcuların trene binerken 'Jai Sri Ram' sloganı atmaya başlaması yolcular arasında heyecan yarattı.
Ticari hizmetler, Başbakan Narendra Modi'nin 6 Mart'ta Dünya Metrosu'nun Doğu-Batı Koridoru'nun Howrah Maidan-Esplanade bölümünün açılışını yaparak Hindistan'ın su altı metro hizmetlerine yönelik ilk girişimini duyurmasının ardından başladı.
Tren nehrin aşağı kesimine girdiğinde, yolcuların bir kısmı “Bu Modi-Ki garantisidir” sloganları atmaya başlarken, gemideki yolcular sevinçten havaya uçtu ve bazıları da Trenin Aydınlatmasını bir an için görmek için heyecanla pencereye koştu. Hooghly Nehri'nin altında tünel duvarı görülebilir.
Nehrin altındaki tünellerin iç duvarının mavi ışıkla özel aydınlatması, hareketli tırmığın etrafındaki suyun etkisini yaratacak şekilde düzenlendi.
Nehrin altındaki tünel bölümü 520 metre uzunluğunda ve trenin geçmesi yaklaşık 45 saniye sürdü.
Metro Demiryolu sözcüsü Kaushik Mitra, “Şimdiye kadar çok büyük bir tepki aldık ve insanlar ülkenin ilk su altı metro hizmetlerini deneyimlemek için sabah 2.30 gibi erken bir zamanda geldiler” dedi.
Metropolün ulaşım ağına öncü bir katkı olan ve Hindistan'da büyük bir nehrin altındaki ilk ulaşım tüneli olarak lanse edilen Howrah Maidan-Esplanade bölümünde, ülkenin en derin metro istasyonu olan Howrah Metro İstasyonu bulunuyor.
Metro Demiryolu'ndan yapılan açıklamaya göre, Howrah Maidan'dan Esplanade'ye kadar uzanan 4,8 kilometrelik Doğu-Batı Metrosu, ₹4.965 crore.
Koridorun Salt Lake Sektör V'ten Sealdah'a kadar olan bölümü halihazırda ticari olarak faaliyete geçmiş durumda.
Doğu-batı koridoru çalışmaları 2009'da başladı ve Hooghly Nehri'nin altındaki tünel inşaatına 2017'de başlandı.
Toplam 16,6 km'lik koridorun 10,8 km'si nehrin altındaki tünel de dahil olmak üzere yeraltından geçiyor.
Proje, 31 Ağustos 2019'da Kolkata'nın merkezindeki Bowbazar'da meydana gelen akifer yırtılması nedeniyle gecikmelerle karşı karşıya kaldı ve bu durum şiddetli zemin çökmesine, buradaki birkaç binanın çökmesine ve 2022'de tünel açma ve inşaat çalışmaları sırasında aynı sahada iki su sızıntısına daha neden oldu.
Bu makale, metinde herhangi bir değişiklik yapılmadan otomatik bir haber ajansı beslemesinden oluşturulmuştur.
HT resmi
Bir tren sabah saat 7'de Dünya'nın Doğu-Batı Metro koridorunda bulunan Howrah Maidan istasyonundan, yolcuların yüksek tezahüratları ve alkışları arasında yola çıkarken, bir diğeri de aynı anda Esplanade istasyonundan yola çıktı.
Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.
Yüzlerce yolcu, Birinci Gün İlk Sualtı Metro trenine katılmak için sabahın erken saatlerinde istasyonlara akın etti.
Sabah saatlerinde Howrah Maidan tren istasyonunda yolcular bilet almak için uzun kuyruk oluştururken, Esplanade tren istasyonunda yetkililer onları gül dallarıyla karşıladı.
Howrah Maidan istasyonunda bazı yolcuların trene binerken 'Jai Sri Ram' sloganı atmaya başlaması yolcular arasında heyecan yarattı.
Ticari hizmetler, Başbakan Narendra Modi'nin 6 Mart'ta Dünya Metrosu'nun Doğu-Batı Koridoru'nun Howrah Maidan-Esplanade bölümünün açılışını yaparak Hindistan'ın su altı metro hizmetlerine yönelik ilk girişimini duyurmasının ardından başladı.
Tren nehrin aşağı kesimine girdiğinde, yolcuların bir kısmı “Bu Modi-Ki garantisidir” sloganları atmaya başlarken, gemideki yolcular sevinçten havaya uçtu ve bazıları da Trenin Aydınlatmasını bir an için görmek için heyecanla pencereye koştu. Hooghly Nehri'nin altında tünel duvarı görülebilir.
Nehrin altındaki tünellerin iç duvarının mavi ışıkla özel aydınlatması, hareketli tırmığın etrafındaki suyun etkisini yaratacak şekilde düzenlendi.
Nehrin altındaki tünel bölümü 520 metre uzunluğunda ve trenin geçmesi yaklaşık 45 saniye sürdü.
Metro Demiryolu sözcüsü Kaushik Mitra, “Şimdiye kadar çok büyük bir tepki aldık ve insanlar ülkenin ilk su altı metro hizmetlerini deneyimlemek için sabah 2.30 gibi erken bir zamanda geldiler” dedi.
Metropolün ulaşım ağına öncü bir katkı olan ve Hindistan'da büyük bir nehrin altındaki ilk ulaşım tüneli olarak lanse edilen Howrah Maidan-Esplanade bölümünde, ülkenin en derin metro istasyonu olan Howrah Metro İstasyonu bulunuyor.
Metro Demiryolu'ndan yapılan açıklamaya göre, Howrah Maidan'dan Esplanade'ye kadar uzanan 4,8 kilometrelik Doğu-Batı Metrosu, ₹4.965 crore.
Koridorun Salt Lake Sektör V'ten Sealdah'a kadar olan bölümü halihazırda ticari olarak faaliyete geçmiş durumda.
Doğu-batı koridoru çalışmaları 2009'da başladı ve Hooghly Nehri'nin altındaki tünel inşaatına 2017'de başlandı.
Toplam 16,6 km'lik koridorun 10,8 km'si nehrin altındaki tünel de dahil olmak üzere yeraltından geçiyor.
Proje, 31 Ağustos 2019'da Kolkata'nın merkezindeki Bowbazar'da meydana gelen akifer yırtılması nedeniyle gecikmelerle karşı karşıya kaldı ve bu durum şiddetli zemin çökmesine, buradaki birkaç binanın çökmesine ve 2022'de tünel açma ve inşaat çalışmaları sırasında aynı sahada iki su sızıntısına daha neden oldu.
Bu makale, metinde herhangi bir değişiklik yapılmadan otomatik bir haber ajansı beslemesinden oluşturulmuştur.