Senseim, Japonca'da 'ogretmen' demektir. Senseim, Japon kulturunde buyuk oneme sahip bir roldur. Senseim, ozel bir ogretmeni olan ogrencinin ogrenme surecinde destekleyici bir rol oynar. Senseim, ogrenciye kars koruyucu, egitici ve ogretici bir tutum sergiler.
Senseim, ogrenme surecinde ogrenciye destek vermek icin cesitli stratejiler gelistirebilir. Ornegin, ogrenciyi motive etmek icin oduller vermek, ogrencinin ogrenme surecini takip etmek ve ogrenciye konu hakknda ilgisini artrmak icin oyunlar oynamak. Senseim, ogrencinin ogrenme surecinde basarsz olmas durumunda ogrenciyi motive etmek icin ozel cozumler gelistirebilir.
Senseim ayrca ogrencinin akademik, zihinsel ve sosyal gelisimini de desteklemelidir. Senseim, ogrencinin akademik gelisimini izlemek icin snavlar, odevler ve diger degerlendirmeler kullanabilir. Senseim ayrca ogrencinin zihinsel ve sosyal gelisimini desteklemek icin ogrencinin kendi konular hakknda konusmasn tesvik etmelidir.
Son olarak, senseim ogrencinin kisisel ve mesleki gelisimini de desteklemelidir. Senseim, ogrencinin meslek hayatna hazrlanmasna yardmc olmak icin cesitli etkinlikler duzenleyebilir. Ornegin, ogrencilere staj imkan veya meslek dansmanlg gibi etkinlikler duzenleyebilir. Senseim ayrca ogrencinin kisisel gelisimini desteklemek icin ogrenciye bagmsz dusunmeyi ogretmek icin cesitli calsmalar yurutebilir.
Yukardaki ozetten anlaslacag gibi, senseim Japon kulturunde ozel bir ogretmen roludur. Senseim, ogrencinin ogrenme surecinde destekleyici bir rol oynamaldr. Senseim, ogrencinin akademik, zihinsel ve sosyal gelisimini desteklemeli ve ogrencinin kisisel ve mesleki gelisimini de desteklemelidir.
Senseim, ogrenme surecinde ogrenciye destek vermek icin cesitli stratejiler gelistirebilir. Ornegin, ogrenciyi motive etmek icin oduller vermek, ogrencinin ogrenme surecini takip etmek ve ogrenciye konu hakknda ilgisini artrmak icin oyunlar oynamak. Senseim, ogrencinin ogrenme surecinde basarsz olmas durumunda ogrenciyi motive etmek icin ozel cozumler gelistirebilir.
Senseim ayrca ogrencinin akademik, zihinsel ve sosyal gelisimini de desteklemelidir. Senseim, ogrencinin akademik gelisimini izlemek icin snavlar, odevler ve diger degerlendirmeler kullanabilir. Senseim ayrca ogrencinin zihinsel ve sosyal gelisimini desteklemek icin ogrencinin kendi konular hakknda konusmasn tesvik etmelidir.
Son olarak, senseim ogrencinin kisisel ve mesleki gelisimini de desteklemelidir. Senseim, ogrencinin meslek hayatna hazrlanmasna yardmc olmak icin cesitli etkinlikler duzenleyebilir. Ornegin, ogrencilere staj imkan veya meslek dansmanlg gibi etkinlikler duzenleyebilir. Senseim ayrca ogrencinin kisisel gelisimini desteklemek icin ogrenciye bagmsz dusunmeyi ogretmek icin cesitli calsmalar yurutebilir.
Yukardaki ozetten anlaslacag gibi, senseim Japon kulturunde ozel bir ogretmen roludur. Senseim, ogrencinin ogrenme surecinde destekleyici bir rol oynamaldr. Senseim, ogrencinin akademik, zihinsel ve sosyal gelisimini desteklemeli ve ogrencinin kisisel ve mesleki gelisimini de desteklemelidir.